Biomys och tipspromenad

Lördagen började med underbara nyheter, att lilla Elly nu kommit till världen. Grattis fina storebror och Anna-Karin till ännu en ljuvlig liten tjej !
 
Det har varit en mysig helg i höstrusket. Madelene och jag var på biodejt med Mia&Tyra igår. Vi tittade på "Var inte rädd Långa farbrorn"och Madelene frossade i popcorn :o)
Under eftermiddagen kom Louise och Niclas, vi åkte till Willys, handlade och sedan åkte vi hem och åt fruktsallad och glass. Idag började jag dagen med tipspromenad runt Rocksjön, tillsammans med Louise och Niclas. Sedan hann jag med ett besök på Blomsterlandet och IKEA innan Micke åkte iväg på träningsmatch.
 
 
Mina vacka liljor jag köpte på marknaden förra lördagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0