Loppis och febrig dotter

Vi var uppe tidigt igår och i kalendern stod det, loppis !
Jag var ute i god tid och bokade bordet redan innan semestern. Sedan har vi rensat lite här hemma och fått några kartonger med saker av mina föräldrar. Och igår var det då dags för oss att för första gången sälja på loppis. I det stora hela känner jag att jag är en rolig erfarenhet rikare :o)
 
Farmor och faster var barnvakt till Madelene och när loppis var slut åt vi lunch på Kaffe Paus. Madelene kändes varm och när vi kom hem visade det sig att hon hade en temp på 39,4. Min lilla prinsessa. Så sedan igår eftermiddag myser vi mest och bara tar det lugnt. Imorse var febern nere på 38,7 så det går åt rätt håll !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0