Föräldraledig

Då är fyra veckors semester över och idag börjar istället föräldraledigheten. 
Vi har kunnat njuta av fantastiskt sommarväder dom senaste veckorna och Madelene och jag har passat på att  spendera tid på Vätterstranden. Underbart !
Dom senaste dagarna har det dock regnat en hel del, men jag hoppas att solen hittar tillbaka igen. Jag är tacksam för att jag får må så bra som jag gör nu i slutet av graviditeten. Det har varit tufft periodvis men nu känner jag att jag faktiskt kan njuta, och har turen att få göra det denna fina sommar !
 
93,9% av graviditeten har passerat.
17dagar kvar till BF.
 
 
 
Dagen idag började med en kopp te och några timmars arbete med dagens projekt, ett babynest till mini. Jag är galet nöjd med resultatet :o)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker absolut att du ska vara super nöjd. Ser jätte fint ut!
Lycka till med kommande bebisen💕

2014-07-28 @ 23:10:58
URL: http://sidoroff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0