Tidigt morgon, promenad och påskris

Redan 05.40 kom Madelene in till vårat sovrum och sa att hon ville ha frukost. Jag gjorde ett försök att få henne att ligga i våran säng en liten stund, men Alicia var också vaken och ville upp när hon hörde sin storasyster.
Så vi har redan hunnit med frukost, skurat ovansidan på köksskåpen, lämna Madelene på förskolan, tvättat och hängt två maskiner med tvätt och en promenad i kylan.
Nu ska jag bädda rent i sängen, byta om och sedan hoppa på bussen för att åka till sjukgymnasten.
Känns som att jag kommer somna tidigt ikväll :o)


Årets påskris!
Jag har köpt nya fjädrar och igår fick jag hjälp av Madelene att sätta dom i riset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0