Börja blogg igen

För några dagar sedan tittade jag och Mikael lite på bloggen, och jag insåg hur roligt det är att ha denna dagbok. Så många minnen och bilder, underbart!

Jag kommer att göra ett försök att blogg lite igen, så ofta jag hinner :o)


Idag har vi haft härligt sommarväder, så jag och barnen har varit ute stora delar av dagen. Frukost och lunch på altanen, lek i lekparken på gården, sola och bada i balja ☀️

Alicia fullkomligt Älskar att bada. Lycka för tjejerna att kunna hoppa i och ur baljan och springa runt på gräset 😍

Madelene var sådär kreativ som hon ofta är, och hängde upp sin blöta baddräkt på en gren 👏🏻

Hoppas att du har en fin fredagkväll!





Kommentarer
Postat av: Mammzen å mormor

ÅH, va kul att bli lite uppdaterad!

Kramiz

2016-06-07 @ 13:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0